Sidor

lördag 19 mars 2011

Varmt...

Ohh mina vänner, idag har vi haft det helt underbart här i Götet... strålande solsken och 10 grader varmt... japp... en dag som denna kan inget gå fel och humöret är på topp. Som jag har längtat efter denna sol och värme. Har spenderat ett par timmar på stan med min kära väninna, sprungit ut och in i affärer på jakt efter allt och inget... precis som det ska vara =) Skyltfönstren stoltserde med härliga vår och sommarkläder som fick en att längta än mer efter varmare dagar.

På NK hade de modevisning med många härliga kreationer, man blir ju inte mindre sugen på att shoppa loss när man ser ett gäng vackra modeller traska omkring i skira tyger med hattar som man absolut inte skulle ta på sig i vanliga fall... men som nu verkar väldigt vettiga att investera i...

Nåväl, ett märke som verkligen kommer med en massa fina plagg i vår/sommar är Hunky Dory. Nedan kommer några av mina favoriter.








2 kommentarer:

  1. åååh där var den där konstiga tröjan med snoddar. Såg rätt snygg ut på modellen (såklart). Jag är stolt ägare av en blåvit matta ochsamt haft en mysig dag på stan, tack för sällskapet. Nästa gång kanske vi ska testa att shoppa och ha vinlunch samtidigt. Kan det vara bra tro???
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jösses... vinlunch... förbered dig på att komma hem med en MASSA konstiga klädesplagg, som vid köptillfället kändes VÄLDIGT rätt... =/

    SvaraRadera