Sidor

söndag 4 september 2011

Inspiration no2 & 3...

Godmorgon mina kära vänner, hoppas att ni drömt många härliga drömmar =)
Idag slänger jag in två bilder, ibland får man vara lite vild och galen... första bilden (den med dörren) sparade jag ner 2005 och den med soffa 2007.

 Jag gillar kontraster och här visades ett vitt hus med svart dörr, detta var väl kanske inte en supervanlig kombination 2005... så det kändes just då som lite banbrytande.


Den här bilden skulle man nog kunna säga respresenterar min stil rätt bra... även om jag på senare år insett att vitt verkligen inte är en bra färg att ha på sina sittmöbler. Det spelar ingen roll om tyget är avtagbart och kan tvättas... formen blir aldrig den samma när man sen ska försöka få på det igen. Nä, jag har bestämt mig för att satsa på en färg som går att kombinera till allt oavsett årstid och som är rätt smutstålig... för min del är det ljusgrått =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar