Sidor

lördag 10 december 2011

Ååå vad gör ni då...

Hallo hallo, lördag igen... jösses vad veckorna går fort. Idag har vi snurrat runt på Media Markt och lite andra ställen för att göra en del julklappsinköp. Vi passade även på att plocka upp en härlig gran. Väl hemma igen hjälptes vi åt att klä grannen, det är verkligen en sån stämningshöjare att ha en äkta gran inne, det finns inget som slår den underbara doften =)
Vi har även haft min käre bror med flickvän på besök idag. Vi har pimplat glögg och vräkt i oss mängder av pepparkakor med krämig mögelost på.

Har tagit lite kort på vardagsrummet med den fina granen... dock är det nått fel på min uppkoppling just nu vilket gör att jag inte kan ladda upp bilder, vet inte ens om jag lyckas få upp det här inlägget, men jag lovar att ni ska få se så fort bredbandet är uppe med full styrka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar