Sidor

onsdag 9 maj 2012

Skynda fynda...

Tjingeling på er alla finingar, hoppas ni haft en härlig onsdag. 
Eftersom PG har jobbat hemma i en veckas tid har jag haft tillgång till bilen (åker i vanliga fall buss) och jag måste faktiskt säga att det är en otrolig frihet. Om, jag säger OM jag skulle skaffa mig en egen lite bil just nu så skulle det bli en Fiat 500C. En cool liten miljöbil som jag gärna skulle susa fram i.




En annan sak som jag bara måste tipsa er om är att man på Campadre nu har extra förmånliga priser. Jag får erkänna att jag klickade hem en kofta och ett halsband som jag kikat på vid andra tillfällen... men nu kunde jag helt enkelt inte låta bli längre (vet att bilderna är ytte-pytte men det gick ju inte att ladda ner större dessvärre) =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar