Sidor

söndag 20 januari 2013

Önska sig...

Hej på er mina fina. Hoppas att ni haft en härlig söndag =)
Här har vi burit upp en massa på vinden och organiserat lite till, välbehövligt om man säger så. Nu ska vi bara lägga ut kontorsbord och skåp på Blocket, håller tummarna för att vi snabbt och lätt blir av med grejerna.

En annan grej, jag fyller ju snart år... och på min önskelista står bla den här ljuvliga kavajen från Stylein. Ljuvliga Carolina Gynning har på bilden nedan denna fina skapelse på sig och den verkar så härlig.


Sen var jag även inne en sväng på Brandgarden där de hade REA så klart
Nedan byxor och randiga tröja skulle gärna få komma hem till mig om man säger så. Älskar verkligen färgen på byxorna och tröjan (kamel). Mamma om du läser det här, kanske du skulle kunna tänka dig att sticka en sån till mig... blink blink... =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar