Sidor

måndag 3 juni 2013

Måndag morgon...

God morgon på er alla morgonpigga sångfåglar =)

Nja jag låter nog piggare än vad jag är... faktiskt. Men vi har en ny vecka framför oss och inte vilken vecka som helst utan en som innehåller vår nationaldag... det ni. 
Brukar ni fira på något speciellt vis eller är detta en dag som mest uppskattas för att det är en röd dag?  Det tar emot att säga men vi har aldrig firat med pompa och ståt om man säger så, jag önskar att vår nationaldag betydde mer för oss, faktiskt =/ 
Men hur firar ni, några tips.

Ha nu en underbar dag så ses vi i kväll mina vänner.

Tycker ni jag har mycket kläder på mig... jo så är det... men på vårt kontor är det "svinkallt", alltid. Man får gå ut och värma sig på lunchen =)

1 kommentar:

  1. Snygg som alltid vännen, tunikan är superfin. Årets nationaldag firas i köket med att laga det sista som skall serveras på buffen på studentfesten, så jag har o göra. Njut av kortveckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera