Sidor

måndag 12 augusti 2013

Hjäälp...

Vi ska på bröllop om två veckor vilket ska bli väldigt kul... men... jag äger ingen klänning... alls.
Jag är så långt i från klänningmänniska man kan komma liksom. 
Jag var väldigt bestämd som liten och det enda jag gick klädd i var mina manchester-byxor som jag älskade över allt annat. Om jag ska vara ärlig är jag fortfarande svag för manchester =)
När jag tänker efter har jag faktiskt haft en lång kjol i manchester, hmm den kanske jag skulle försöka hitta på vinden... eller inte.

Jaja någon gång ska ju bli den första för en riktig klänning så jag har kikat ut ett par objekt från Bubbleroom som får komma hem på provning.
Vad tror ni, kan det bli bra tro?

Gillar den här väldigt mycket, dock fanns den bara i L så jag hoppas att den är liten i storleken. 

Också väldigt snygg, bara man inte blir för "pluffsig" i den. Men med ett bälte i midjan kan det nog funka.

Den här kan man nog använda till rätt mycket...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar