Sidor

onsdag 25 november 2015

Renare än ren...

Började med sovmorgon idag... inte het fel så här mitt i veckan.
Idag har jag planerat att hänga upp stjärnor i alla fönster och sedan kila ner till torget och plocka upp några hyacinter och kanske en amaryllis eller två. Hoppas att detta ska locka fram den där härliga julkänslan som jag vet finns där inne i kroppen någonstans.

Har även nu på morgonen testat den omtalade ansiktsmasken från MayBeauty. 
Konsistensen är ungefär som lättflytande tjära och den var faktiskt riktigt smidig att kleta på med den medföljande penseln. Efter 45 minuter var det då dags att dra bort den, jösses vad mycket läskigheter som följde med och efteråt var jag verkligen super len och fin i huden. 
Så jag får nog instämma med en redan frälst skara, den gör sitt jobb och jag kommer definitivt fortsätta använda den. Om ni är sugna på att testa finns den att köpa här.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar