Sidor

tisdag 12 juli 2016

Lite shopping...

Hej på er finingar, hoppas att ni njuter av lata dagar i solen.

Kan säga att jag inte skulle tacka nej till mer sol och mindre moln & regn... just nu känns det så rätt att åka till Grekland en vecka... =)

En fördel med regniga dagar är dock att man har tid att kika på alla rea som är nu. I förra veckan fick jag hem ett helt underbart halsband från Pernille Corydon, inköpt från min favoritbutik Brandgarden. Den blommiga klänningen från Sisters Point var också helt ljuvlig och kommer bli en favorit i sommar... den vita tunikan väntar jag fortfarande på så där får jag berätta sen för er hur den var.

Ha det gott så hörs vi snart igen...

1 kommentar:

  1. Ja här är det verkligen lata dagar. Fina saker du hittat på nätet och hoppas ni får en härlig resa, här regnar det nu... Kram Suss

    SvaraRadera