Sidor

lördag 4 februari 2017

På rosa moln...

Godmorgon finingar, då kör vi igång den här lördagen hörni.
Den här dagen kommer bli helt magisk, det känner jag på mig... jag säger bara mys på stan med väninnan och sedan i kväll MELODIFESTIVAL... jaaaa jag är sååå pepp... älskar denna företeelse måste jag ju bara säga för er som lyckats missa det. 

Jag fyllde ju år förra veckan, japp ett år äldre på pappret och minst ett år yngre i sinnet =)
Märkligt det där att man inte själv märker att man blir "äldre"... jag känner mig ju verkligen så ung... haha men det är väll det som räknas.

Nåväl, jag fick ju en massa fina saker och jag har ju lovat att visa er, så här kommer första grejen.
Den här rosa bakelsen har jag spanat på länge och när den dök upp i ett av paketen ja då var det som att sväva på moln... rosa sådana.





Nå vad säger ni????? Den kommer sitta som ett smäck nu till våren... eller ja redan nu faktiskt... är ju inte vrålkallt ute liksom.

Nu får ni ha en helt underbar dag mina fina så ses vi snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar