Sidor

lördag 28 april 2012

Bredband...

Hej på er.. har haft ett ofrivilligt avbrott här på bloggen... eller ja... med surfandet över huvudtaget. 
Vår bredbandsbox har dött och en ny är beställd. 
Vi har både bredband, tv och telefoni hos ett och samma bolag och det är inte förrän något sånt här händer som man inser hur dumt det är egentligen. Som tur är hade vi planerat att åka ner till Småland den här helgen så nu sitter jag här hos mamsen och surfar för fullt =)

En sak är säker, jösses vad mycket man hinner göra när man inte kan surfa eller titta på tv... idag har jag putsat alla skor, rensat ur både min och PG:s garderob, packat alla våra grejer inför resan hit OCH tagit ett långt avslappnade bad... det ni mina vänner =)

Nu är vi som sagt på plats här i Horvan och den senaste timmen har jag surfat runt på Tintinstyle och plockat på mig den perfekta garderoben inför vår- och sommar. 
Vad säger ni, något som faller er i smaken?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar