Sidor

fredag 13 april 2012

Något att bo i...

Alltså det finns butiker med bra kundservice, sen har vi butiker som tar det där med service ett par snäpp högre... Creative Lounge är en sån butik... med råge.
Jag hade hittat ett par halsband från Syster P som jag mer än gärna ville ha men inte lyckades hitta till försäljning någonstans. Jag kontaktade då CL som erbjöd sig att ta hem dessa åt mig... alltså så snällt.
I onsdags skickades smyckena samt ett par byxor från Mos Mosh hem till mig, dagen efter hämtades dessa ut i vår lilla spelbutik här i området (jag menar, hur ofta sker det att man får grejerna dagen efter då...?).
Byxorna ser ut så här och de är utan tvekan de skönaste jag haft på mig på länge, kommer garanterat bo i dessa ett bra tag framöver =)

Angle pants i ljust grått från Mos Mosh.

Sen har jag ju fastnat för en härligt röd cardigan, från Mos Mosh och klockor från Triwa... får se om dessa kommer flytta hem till mig någon gång framöver.

Hallonröd cardigan från Mos Mosh (halsbandet är ju inte helt fel det heller =)

Klocka från Triwa.

Ytterligare en klocka från Triwa, har lite svårt att välja... båda dessa är ju helt underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar