Sidor

söndag 19 augusti 2012

En härlig dag...

Vi har haft en härlig dag idag, fast jag måste faktiskt säga att värmen tär på mig lite... jag vet.. ni tycker nog att jag är helknasig, men jag är nog ingen "värme-älskande-människa" fullt ut. Jag gillar inte att ligga och steka, min hud är inte riktigt skapt för det och jag får lätt värmeblåsor. 
Nää jag gillar när det är liiiite svalare i luften så det blir lätt att andas och man slipper svettas som en galning.
Jag ser just nu fram emot hösten med klart luft... fortfarande sol men på en annan nivå liksom... de vackra färgerna, doften av förmultnande löv, man kan tända lite levande ljus och kura upp i soffan med varmt kaffe och en skön filt över benen. 
Vintern ska jag inte gå in på just nu... men jag älskar den... också =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar