Sidor

torsdag 23 augusti 2012

Sjukling(ar)...

Vår lille skrutt har blivit sjuk... han hostar och nyser och rösten har mer eller mindre försvunnit. Jag får erkänna att jag inte känner mig speciellt tipp-topp jag heller, tur att det är fredag imorgon =/
Ja jag förmodar att det nu är dags att vänja sig vid en ny flora av bakterier, hade dock kunnat tänka mig att vänta liiite till innan man fick prova på dem så att säga.

En annan grej, brukar ni handla från Campadre? Jag får nog erkänna att vi köper en hel del därifrån, gillar konceptet liksom... allt från kläder till teknikprylar som säljs till halva priset och ibland mer. 
Idag kunde jag inte låta bli att klicka hem nedan MYCKET nödvändiga grejer =)
Läder boots från By Burin.

Gummistövlar från Tretorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar