Sidor

onsdag 12 september 2012

Besviken till tusen...

Ok, det här är nog det märkligaste jag råkat ut för på länge...
Igår "försökte" jag lägga en beställning på det ljuvliga armbandet från Stylesnob hos Tintinstyle.se... armbandet kostar 295:- och frakt 39:- så det blev alltså en totalsumma på 334:-. När jag kom till kassan och skulle betala kom det upp en röd text som deklarerade att minsta ordervärdet var 299:-. Först tänkte jag att det var ett skämt, har aldrig sett att en webshop, som dessutom är rätt stor, har ett minsta ordervärde... men men jag ville ju gärna ha armbandet så jag skickade ett mail och frågade om vi inte skulle kunna ordna det ändå på nått sätt... svaret jag fick var:

Hej Maria,
Tack för ditt mail!
 Det stämmer dessvärre att det finns ett minsta order belopp för att kunna genomföra ett köp.
Beklagar detta.

Med vänliga hälsningar/Best regards
Kundtjänst/ Customer Service

Jaha, snacka om kundservice... men vill de inte ha mig som kund så slipper de. Min fråga till er lyder således, finns det någon där ute som vet var man kan få tag på en försäljare/webbshop som VILL sälja ett till mig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar