Sidor

tisdag 25 september 2012

Lite allt möjligt...

God kväll i stugorna, hoppas att ni haft en härlig dag idag =)
Min skulle man kunna sammanfatta med förkylning, jobbiga möten, utrensning av garderoben och X-factor... ja en rätt bra sammanfattning.

Jorå, nu har första omgången av den nedrans förkylningen slagit till, halsen värker och näsan kliar å rinner... bläää.... jag hinner dock inte vara sjuk nu så jag hoppas det bara blir en liten kortvarig variant.
Imorgon ska vi ha klädbytarkväll hos en kompis... ska bli så roligt och jag har spenderat kvällen med att ömsom rensa garderoben och kika på X-factor... en bra kombination om ni frågar mig =)

Förresten har ni shoppat några Missoni-plagg? 
Jag var inne igår på VIP-shopping men jag måste faktiskt erkänna att färgställningarna på samtliga plagg var helt fel för mig... så jag valde att inte plocka på mig nått den här gången.
Men jag får ju erkänna att det fanns en massa andra plagg som fångade min uppmärksamhet istället =)

2 kommentarer:

  1. Jag hade kunnat tänka mig halsduken/scarfen, men samtidigt så lär väl "alla" ha den i höst. I övrigt gillar inte jag Missoni alls, tycker det är lite tantigt. Men dom har riktigt schyssta inredningsprylar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha är faktisk benägen att hålla med dig där =)

      Radera