Sidor

söndag 16 december 2012

Helgen...

Hoppas ni haft en härlig helg vart ni nu än har huserat.
Vi har myst för fullt och börjar nog äntligen fatta att det bara är tre jobbdagar kvar innan vi far iväg till Småland för att fira jul och nytt år.
I lördags hade Sebbe avslutning och därmed en uppvisning på simskolan... lille sötkorven... han är så duktig (inte alls opartisk =). Nu kan han grunderna så nu behöver vi köra på så han får öva ordentligt. Det blir alltså till att besöka badhuset så ofta som möjligt. När jag var lite for vi ofta iväg till badhuset och spenderade timmar där... jag älskade det verkligen och vill så klart överföra denna känsla till Sebbe. Inte för att det kommer bli några problem för han är verkligen helt galen i att bada =)

Idag har jag jobbat lite med det egna företaget. Jag och AM satt i par timmar och planerade, skrev texter och pratade med vår webbutvecklare om design och upplägg. Nu ser jag mer än någonsin fram emot att få komma igång med vår site och det kommer bli en hel del pillande i mellandagarna... men skam den som ger sig.

En helt annan sak, har ni sett det nya armbandet som kommit in hos många smyckesbutiker där man kan byta ut "knappar" och på så sätt personifiera det helt och hållet efter tycke och smak... Endra heter det och det finns bla hos Creativelounge. Jag säger bara VILL HA... det är verkligen så läckert och tänk vilka coola kombinationer man kan sätta ihop på ett lätt sätt... there's no end to the possibilities... =) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar