Sidor

lördag 2 maj 2015

Ny kamera...

Jag funderar på att skaffa en ny kamera, det är egentligen igen fel på min gamla... den tar relativt fina bilder men börjar kännas lite instabil. Det är en Canon 1000D med ett antal år på nacken så jag känner att det nog är på dags nu. 
Prestanda mässigt tycker jag att den har funkat klockrent MEN den är så stor, ingen man stoppar i handväskan direkt. Därför vill jag att den nya kameran ska vara lika bra som min 1000D, men betydligt mindre storleksmässigt så att det blir lätt att ta med den överallt.

Jag har kikat på en Olympus E-PL7 Pen, en kamera som fått toppbetyg på alla fotosidor... är det någon av er som vet någon om den... eller kanske har förslag på någon annan variant?


2 kommentarer:

  1. Mmm men det är svårt att veta vilken man ska välja, finns så otroligt många att välja bland så man blir ju helt snurrig =)

    SvaraRadera