Sidor

söndag 14 februari 2016

Vårt vardagsrum...

Tror inte jag visat så många bilder från vår lägenhet... så jag tänkte jag skulle visa er vårt vardagsrum, som det ser ut just nu.




Den här spisen är ju det senaste inköpet, och vi är verkligen så nöjda. Inte bara det att den höjer mysfaktorn utan den värmer verkligen så bra också... riktigt härligt.



Så kommer vi då till tv:n, alltså jag skulle vilja kasta ut hela schabraket men jag vill ju absolut inte vara utan tv heller... men det är inte snyggt... inte på något sätt. Har letat inspiration på nätet om hur man kan göra den här delen av rummet mer "attraktiv" och kanske mindre "påträngande"... kan säga att jag fortfarande letar =)
 

2 kommentarer:

  1. Jätte fint, mysigt och ombonat,
    precis som det ska vara.
    Vill gärna se mer :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack söta du... ja det är bara den där tv-hörnan som stör... men jag ska nog komma på något bra sätt att "pimpa" den =) Kram kram

      Radera