Sidor

söndag 17 juli 2011

Cash is king...

Japp så är det verkligen på landet... i stan har jag aldrig några kontanter på mig medan här kommer jag inte långt utan dem...
Glömde ju berätta för er att jag var på "bakluckeloppis" i går... jag gjorde två fina fynd för 20:- styck. Den röda härliga kannan kommer passa perfekt på hyllan i köket... =)

Ja och vad har vi då uträttat idag... jo vi har "försökt" att få bort papp och tapet från väggarna i köket... dock har personerna som bott där tidigare försökt tapetsera med spik så vi har haft fullt upp med med att försöka få bort lager av spik i diverse former... detta kommer vi även fortsätta med under morgondagen. 
Vi har också försökt att få bort den limmade plastmattan från golvet men dessvärre verkar det som att vi kommer få byta ut hela golvet... vi ska ge det ett försök till i morgon när inte armarna är som gel efter spikdragning... =(

Mina fina fynd...

Denna syn möttes jag av vid 5-tiden i morse när jag var uppe och "pudrade näsan"... hon snarkar också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar