Sidor

lördag 12 november 2011

Det stora varuhuset...

Idag var Sebbe bjuden på födelsedagskalas... det innebar två timmar egentid för min del... =)
Två timmar kanske inte låter så mycket i mångas öron men jag kan lova er att för en avancerad shoppare som mig är det MYCKET tid. 
Ok, efter "avsläpp" kastade jag mig i bilen och for ut till Allum... där hann jag med de viktigaste butikerna och traskade ut med hårvårdsprodukter från L'anza (om ni behöver få lite extra fluff  i håret måste ni prova L'anzas Root-boosting foam... grymt bra produkt), en fuskpäls från Kappahl (det var halvapriset så jag kunde inte låta bli) och fyra par färgglada farsdagsstrumpor... =)

Sen for jag till IKEA för att plocka upp en korg till bänken i hallen, med mig hem följde dessutom lite julpynt, julklappspapper och ljus... tror inte någon åker från detta varuhus utan att ha köpt lite ljus.
Ohh har ni sett att de just nu lanserat en tillfällig kollektion med orientaliska mattor... jösses vad fina de var... jag föll som en fura för den stora mattan full med blommor, det är den ni ser en bit av till höger på bilden nedan. Av någon anledning finns det varken bilder eller så mycket info på IKEAs site att tillgå. Men just denna låg på 7000:-, och då var den stor... riktigt stor.

1 kommentar:

  1. åhhh nu dog jag allt när jag såg mattan med blommorna...jisses..tror du att man kan önska en sådan av Tomten:)))Ha en riktigt go söndagskväll:))

    SvaraRadera