Sidor

onsdag 23 november 2011

Misslyckat pyssel...

Mitt försök att få till snygga siffror och stjärnor på korgarna i hallen misslyckades totalt. Den där sprejfärgen "blötte igenom" det mesta och det blev inte alls som jag tänkt mig... nåväl jag har en sida kvar att experimentera på så till helgen ska jag försöka ta mig in till Panduro och plocka upp lite "färdiga" stjärnor som jag kan klistra på istället... irriterande att jag inte tänkte på det från början... ja ja man lär så länge man lever =)
Jag har köpt en grej... på Campadre (älskar den siten). Det är en härlig fårskinnskudde från Tina Sund Home... visst är den ljuvlig. Kommer passa så bra i soffan kan jag lova. På tal om det så levereras fåtöljen på fredag... ohhh jag längtar... =) Lovar att ta lite kort och visa er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar