Sidor

tisdag 12 juni 2012

Fotboll... eller näää...

Sitter här och kikar på fotbollen... eller nja... nu överdrev jag nog lite... PG tittar och jag surfar kläder =)
Har hittat en ny site, Miinto.se som samlat en massa butiker under ett namn, himla smart och framför allt tidsbesparande för mig... bara till att klicka på favoritmärket i menyn och vips så kommer alla plagg från olika butiker upp... kan rekommenderas =)

Jag har plockat ihop min midsommarstass... ingen tutti-nuttig klänning här inte, rejäla grejer ska det vara med tanke på tidigare års erfarenheter... burr...



Stövlar, jodå man får ha det, från Filippa K.

Varm och go poncho att slänga över axlarna lite senare på kvällen, också från Filippa K.

Topp från Mos Mosh.

Cool jacka från Mos Mosh.

Härliga byxor i puderrosa från Mos Mosh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar