Sidor

onsdag 20 juni 2012

Lite färg...

Sitter här med nymålade tånaglar... tänkte jag skulle vara lite "wild and crazy" imorgon och ta på mig ett par sandaler med öppen tå. Jaha tänker ni nu säkert... det är sommar (i vart fall nästan) ute och den här bruttan har fortfarande på sig "täckta" skor... vad är det för fel på henne??? Jo de ska jag tala om, på mitt kontor, eller rättare sagt i huset jag sitter är det alltid svinkallt... oavsett om det är sommar eller vinter. Jag skojar inte när jag säger att man får gå ut och värma sig ibland... så imorgon ska jag trotsa kylan och ta på mig mina fina skor och strunta i att tårna blir så där blålila och stelfrusna =)

Som ni kanske räknat ut vid det här laget har jag en liten fling för skor... snurrade in på Zalando där jag hittade tre finingar till  helt ok pris... plus en snygg shortsdress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar