Sidor

lördag 7 juli 2012

Tar tillbaka... liiiite...

Ok, jag vet att jag skrev i mitt tidigare inlägg att jag gillar när det är mycket... jag tar nog tillbaka det yttrandet liiiite...
I fredags skulle jag jobbat halvdag men så blev det inte riktigt, när klockan var halv fyra konstaterade jag att jag inte skulle hinna klart allt som behöver göras innan semestern så det blir till att gå in på måndag och försöka lösa det sista... sen kanske jag kan ta semester =)

I dag har jag och mamsa varit i Kalmar och storshoppat... mat var det som stod högs på listan men vi lyckade smita in en sväng till den närliggande gallerian också. Där konstaterade vi att man nu börjat hänga fram höstkläderna. Alltså jag får känslan av att klädkedjorna för varje år som går hänger fram nästa säsongs kollektioner allt tidigare och tidigare och jag får faktiskt erkänna att det stressar mig. Stressar mig på så vis att om jag inte passar på att köpa, i det här fallet, höstens kläder nu (mitt i sommaren) så kommer dessa vara slut lagom till jag börjar få in känslan så att säga.
Nåväl, jag hittade en skarvs med stjärnor och ett par ballerina i Missoni-stil. Tidigare på dagen klickade jag dessutom hem ett par jeans i boyfriendmodell från Ellos höstkollektion som nu finns tillgänglig på nätet. Ska bli kul att se hur det sitter på i verkligheten, fina var de i alla fall på bilden =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar