Sidor

måndag 29 oktober 2012

Lite allt möjligt...

Godmiddag mina sköna vänner.
Jag ringde till vårdcentralen vid sju i morse för att försöka boka en tid till Sebbe. Det är väldigt piffigt det där att man lämnar telefonnr och så ringer de upp en. En sak som var lite "rolig" dock var att man fick två val...  1) Boka en tid eller rådfråga 2) Boka en akuttid... jag valde alternativ nr 2... svaret jag fick var att vi ringer dig ca 0830... hmm akuttid... och så ringer de 1,5 timme senare... vad hade hänt om jag valt alternativ nr ... hade de ringt efter en vecka då?

Jaja vi har ett väldigt bra vårdsystem men ibland blir man liiite konfunderad... Nog klagat, nu har vi fått en tid kl 13 så får vi se vad som händer. Sebbe sov ända till 1040 idag och när han kom upp sa han att örat inte värkte så mycket längre... kanske det börjar lägga sig nu, man kan alltid hoppas.
Efter besöket sätter vi oss i bilen och drar ner till Småland i vart fall, ska bli härligt =)

En helt annan sak som jag måste rådfråga er om... värmesulor... har ni tips på sådana? De har just nu ett erbjudande på Campadre.se på dessa nedan från Mematec, någon som vet/har testat dessa eller liknande? Vad bör man tänka på?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar