Sidor

söndag 28 oktober 2012

Lugn dag...

Hej på er igen, hoppas ni har det bra där ute =)

Vår resa till Småland har blivit framflyttad tills imorgon, Sebbe är fortfarande rätt risig så vi bestämde oss för att stanna hemma idag med... förhoppningsvis har förkylning och halsont gett med sig lite mer tilldess.
Just nu ligger han och sover i soffan, något han aldrig gör annars vilken är ett tecken på att han verkligen inte är sig själv.

Jag har precis slukat en risifrutti och två Gille chokladbollar... nejsköljt med en kopp Nespresso. Ska det va så ska det va.

En helt annan fundering, jag har så svårt när det kommer till den här årstiden att veta vilken jacka man ska ta på sig... man vill ju inte bli för kall men inte heller för varm... jag har ett gäng att växla mellan men har ni någon "regel" ni brukar följa... typ vid ett visst gradantal bör man ha... osv =)

Den här "sjömansduffeln" som jag köpte för ett tag sedan har blivit en favorit, den är faktiskt fortfarande rätt varm och funkar utmärkt när jag åker till och från jobbet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar