Sidor

tisdag 7 januari 2014

Oro i kroppen...

Jag har fått någon form av depression... eller nää det är nog att ta i men jag känner mig inte lika glad och inspirerad som vanligt.... och det är olikt mig... kanske därför jag har svår att hantera det på ett konstruktivt och bra sätt.
Vid den här årstiden brukar det alltid spritta i kroppen på mig och jag har tusen projekt på gång och livet är bara underbart... men inte nu. 
Just nu vill jag bara krypa ner under täcket och gå i ide och kanske komma fram igen till Påsk (påsk är ju trots allt rätt mysigt).

Ja jag förmodar att det bara är att luta sig tillbaka och inte tänka för mycket utan flyta med... eller... ja inte vet jag hur jag ska hantera det på bästa sätt... ni får gärna komma med förslag, vad gör er glada och Tigger-studsiga dagar som dessa?


4 kommentarer:

  1. Just nu kan jag nog bara hålla med dig, men jag skyller på vädret. Detta gråa och regniga väder kan ju få vem som helst att deppa ihop. Men om jag ska komma med något så tycker jag att jag både blir piggare och gladare av att träna, träffa lite folk som man inte brukar träffa och snickesnacka lite. Shoppa är bra också, hjälper visserligen bara för stunden, men ändå ;)
    Ta hand om dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Jag föreslår två saker.. nr 1, att du och AM börjar poledansa! Lovar att det kommer att få dig att skratta som aldrig förr, få jätte fina muskler och att få din självkänsla att bli mycket bättre! nr 2, tror du behöver lite sol, värme och kärlek.. så tycker att du ska låta mig köpa en biljett till dig för att komma och hälsa på mig i Perth! Vi har idag 31 grader med strålande solsken, och till helgen ska det nå 40! Lite för varmt jag vet, men det gör inget när man har en BBQ, air conditioning innomhus och massa cider och vin :) Tror du behöver lite lite systerlig kärlek på tu man hand! Älskar dig massor <3 lillasyster

    SvaraRadera
  3. Har skickat fråga om Brasse Samban...väntar på svar. Tills dess kom över och pärla med mig i helgen vetja. Det kan serveras dryck till för inspiration :) För övrigt säger jag bara "mjuka upp huden vid öronen och andas genom gälarna" Stor kram. Ring mig så kan vi prata om allt kul vi gillar. Mia2

    SvaraRadera
  4. Ja Pia, vädret styr nog humöret bra mycket mer än vad man tror... och här i Blöteborg regnar det ju nästan konstant just nu så inte undra på att man "gråter" på insidan med =/
    Tessa, poledance är nog ingen dum idé... måste bara bli av med ett par kilo först så jag orkar ta mig upp för stången. Am vad sägs om poledance... är du på???? =) Sen skulle det faktiskt inte sitta fel med en härlig resa till Australien och 40 grader varmt känns helt ok och hanterbart just nu =) Kram på er tjejer

    SvaraRadera