Sidor

söndag 24 januari 2016

Nu är den här...

Godmorgon gott folk, jag har tassat upp lite före killarna igen... gillar den där stunden då allt fortfarande är tyst och stilla... sörpla på nybryggt kaffe och kolla mail som droppat in... lite egentid helt enkelt.

Jag tänkte jag skulle visa er vad det var jag hämtade i veckan... fast det har ni kanske redan listan ut =)
Jo den här pjäsen bor nu hemma hos oss och vi är så nöjda, inte bara det att den är fin utan den avger också en massa härlig värme. 
Vi bor i ett gammalt mysigt landshövdingehus med stora fönster som inte är täta för fem öre så det här passade verkligen så bra, spisen värmer upp hela vardagsrummet utan några problem.


Idag tänkte jag ta mig en tur in till stan och krama på min ljuvliga väninna som är hemma på besök i Göteborg... gäller ju att passa på innan hon åker tillbaka till USA igen.

Ska ni hitta på något roligt idag mina vänner? 

3 kommentarer:

  1. Förstår att du är nöjd, skönt med värme och så är den väldans snygg också. Fin söndag till dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Mys på hög nivå och super snygg :)
    Önskar dig en bra start på veckan och en trevlig kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Så härligt med öppen spis. Jodå en mycket rolig och givande helg hade vi, kram

    SvaraRadera