Sidor

söndag 17 april 2016

Bowling....

Vilken härlig kväll vi fick igår.... traskade ner till bowlinghallen i Gamlestaden och spenderade en timme med att kasta tunga klot... bra motion det där... för armarna i var fall.



Efter detta gick vi hem och lagade smarrig mat i form av potatis i ugnen och biffar med jalapenos i.... starkt och gott.

Sen blev det filmkväll för mig och PG, "The Hateful Eight". Vet inte om ni har sett den men det är inte en film jag kan rekommendera... trots att det är Quentin Tarantino... totalt meningslös och både jag och PG missade poängen med den... om det nu fanns någon.

Men, nått helt annat... idag blir det en tur till IKEA för att fixa en vas och lite mer ljus... jorå jag brassar fortfarande ljus om kvällarna... sååå mysigt och inget man slutar med i första taget =)

Ha nu en mysig söndag mina fina, förresten vad ska ni hitta på idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar