Sidor

lördag 16 april 2016

Veckans... en dag försent...

Hej på er darlingar... dålig uppdatering här inne, ledsen för det. 
Har varit så otroligt trött den här veckan, med en huvudvärk som inte vill ge med sig alls.

Nåväl, nu till något roligare... veckan outfits. Tja jag hoppas att det kan bli lite roligt i vart fall =)







Ååå vad jag ser fram emot semestern nu... är ju faktisk "bara" 10 veckor kvar. Resan är som sagt bokad och det ska bli så roligt. 
Tänkte jag skulle försöka få bort lite opassande fettdepåer tills dess... planen finns där men jag är sååå dålig på att fullfölja när det kommer till träning. 
Tänker istället "det kan du göra sen"... bara det att sen så fort blir nu... vilket innebär att man står där i slutänden och får stå ut med att "blobba" sig i bikinin... nej skärpning Mia... på måndag SKA du börja... sådeså. 

Önskar er en ljuvlig lördag, vi ska ta oss ner till bowlinghallen om en stund och mysa.

3 kommentarer:

  1. Snygga outfits. Jag har också svårt att hinna med bloggen just nu... Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du... det är så roligt att följa dig och ditt nya projekt och jag är både glad och inte glad över att du inte hinner med bloggen på samma sätt längre... för det innebär att du fått ordentlig snurr på ditt företaget =) Haha det där lät konstigt, men jag tror du förstår vad jag menar... =) Stor kram till dig

      Radera
  2. Å vad många fina väskor du har// Petra

    SvaraRadera