Sidor

fredag 8 april 2016

Veckans outfits...

Hej på er finingar, då var det fredag igen... tjohooo.

Idag ska PG iväg på fest så jag och Sebbe ska ha en härlig myskväll med grillat (kycklingklubba är Sebbes favorit alla kategorier) och diverse godsaker.
Men först ska vi hämta våra pass som nu har kommit, så skönt att ha detta klart så man kan spontan-resa lite mer framöver.

Sen är det ju dags för veckans outfit-inspiration också. Eftersom jag nu har en utmaning med mig själv att använda alla mina plagg i garderoben och inte köpa nytt så är det mesta från förra året och tidigare... men sånt som ni fortfarande kan hitta i butik skriver jag såklart ut om det är någon ni fastnar för.

Håll till godo mina vänner =)


Scarfs, topp och skor från HM

Jackan tror jag finns i år också, kommer från Only.


Ha nu en fortsatt ljuvlig dag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar