Sidor

lördag 15 januari 2011

Flängig lördag...

Idag har vi flängt runt i div sportbutiker för att hitta en jacka till P. Vår skidsemester närmar sig med stormsteg så nu gäller det att planera och plocka upp det som saknas.
Tillslut hittade vi en jättefin vit- och grårutig jacka till P... OCH ett par pjäxor till mig. Japp, det var inte riktigt planerat men jag hittade ett par som satt superskönt, vilket inte hör till vanligheten då jag har rätt tjocka vader, så det kändes som en bra investering. Mina fötter växer ju inte mer så dessa kommer jag kunna ha i flera år framåt, hoppas jag =)

Kvällen har spenderats hemma hos våra härliga grannar som bjöd på en mycket välsmakande lasagne med efterföljande äppelpaj och glass... mumma... tack söta ni för en härlig kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar