Sidor

torsdag 6 januari 2011

Trött...

Den här hösten och vintern som gått (2010) har jag BARA varit frisk max 3 veckor... jag är så trött på att ständigt vara förkyld, ha ont i halsen och känna mig allmänt trött.
Det tråkigaste är att så fort jag blir förkyld sätter det sig på stämbanden så jag låter som en kraxande skata =(
Jag vill bli frisk nu, vet dock inte vad jag ska göra för att ta mig ur denna onda cirkel... Kanske en resa till ett varmare land skulle göra susen? Nåväl jag hoppas att vår resa till Sälen om ett par veckor kommer göra lite underverk.

Om inte snön regnar bort under natten är planen för morgondagen att åka till Fontinbacken i Kungälv där vi ska öva lite utförsåkning med lillkillen. Ska bli kul =)
Uppdaterar om resultatet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar