Sidor

tisdag 18 oktober 2011

Fortfarande förkylt...

Jag hatar verkligen att vara förkyld, speciellt eftersom mina förkylningar tenderar att sätta sig i regionen kring halsen. Som tur är har jag fortfarande kvar rösten den här gången men hostan är helt olidlig... =(

Sebastian är hemma med mig också eftersom han åkt på det samma.
Idag har vi byggt med Lego mestadels av dagen, vilket varit en rejäl prövning i tålamod... specielt när bitarna ligger huller om buller och man får spendera en väsentlig tid på att enbart hitta just den där biten som "bara" passar på just "det" stället... ni som testat förstår vad jag menar... =)

Ni som hängt med ett tag vet att vi de senaste veckorna testat en massa olika matrecept från Ica.se... idag vankas det något som de kallar för Luffsa. Jag skulle helt enkelt kallat det för råraka med knaperstekt  bacon... =) Ska bli spännande att se vad mina killar gillar detta... ser onekligen gott ut, eller hur =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar