Sidor

fredag 21 oktober 2011

Hjääälp...

Jag vill ha en öppen spis... nu bor jag i lägenhet så alternativet här får bli en fuskspis. Jag har "bara" tre krav... den ska vara stor, vit och inte se alltför "fuskig" ut... dessvärre verkar det som att dessa krav/önskemål i kombination inte är det lättaste att hitta =/

Jag har hittat två stycken dock... den första kommer från Ellos... den har fått bra recensioner vilket är ett plus men den är i minsta laget (b:110cm h:102cm. Man skulle iof kunna konstruera en låda (ca 20 cm hög) som den kan stå på...
Sen har jag hittat en hos den härliga butiken Par Courrier som är perfekt både utseende- och storleksmässigt men här är frågan om det går att placera "burk-eld" i den. Sen är priset liite för högt... =/
Var kan man mer hitta dessa, någon som vet?
Spis från Ellos, pris 3599:-

Spis från Par Courrier, pris 6400:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar