Sidor

söndag 16 februari 2014

Vår helg...

Igår hade vi en riktig mysdag, vi gick på bio... den nya Legofilmen med Emmet i huvudrollen stod på agendan. Måste säga att den var riktigt rolig, även för vuxna så att säga =) 
Efter det for vi raskt hem och kikade på melodifestivalen. Vad tyckte ni, var det rätt låtar som gick vidare? 
Jag måste erkänna att jag inte är mycket för rock men de där två grupperna som gick vidare till andra chansen var riktigt bra (känner mig liiite som en tant när jag skriver det här... haha).



Idag har här fixats inför veckan som kommer med städning, veckomathandling och tvätta... inspirerande... näää inte speciellt men otroligt skönt när det är klart.

Jag har inte öppnat jobbdatorn på hela veckan så jag håller just nu på att ställa in mig mentalt på en överfull mailbox och en tuff vecka med en massa möten och viktiga deadlines... mycket som händer på jobbet just nu. 

Men nu ska jag faktiskt krypa till kojs, känner mig inte riktigt pigg (har börjat värka i halsen och huvudet nått så grymt igen) så jag håller tummarna för att rejält med sömn ska kurera det som huserar i min kropp just nu.

4 kommentarer:

  1. Hej! Har du ngn kappa från Ewa i Walla i storlek S? :) Nancy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig Nancy, dessvärre inte =/ Lycka till med sökandet.

      Radera
  2. Det är ju så mysigt att gå på bio, tyvärr gör man det alldeles för sällan, i alla fall vi.
    Krya på dig.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hej

    Jag har en tävling i min blogg nu, i samarbete med underbara Beach House Company. Tävlingen avslutas imorgon kl 13! http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn/2014/12/14/julkalendertavling-14-december-3-advent/

    Vinstvärde 749kr/vinnare, tre vinnare i samma tävling!

    Kommer nya tävlingar VARJE DAG nu :)

    SvaraRadera