Sidor

tisdag 17 maj 2016

Melodifestivalen mm...

Jag får erkänna, om ni inte redan listat ut det, jag ÄLSKAR melodifestivalen... ja det är verkligen så.
Har sett fram emot helgen som gick så in i norden och jag måste säga att det här var i särklass den bästa av alla festivaler hittills... kommer bli svårt att bräcka nästa år.

Det var väldigt många bra låtar i år och den som vann låg bland mina toppfavoriter... så jag är nöjd =)

Men nu ska vi börja från början... fredag... jo i fredags begav jag mig till Arken igen för lite avkoppling och aromamassage. Alltså det här är så härligt va, att bli masserad med varm väldoftande olja från topp till tå... ja just där och då kan man faktiskt inte önska sig något mer.
Efter detta åkte jag hem och placerade mig på en filt i solen där jag låg tills Sebbe kom hem efter skolan.


På lördagen begav jag mig in till stan en sväng, var på jakt efter en juste BH att ha under min nya klänning och jag hittade en på Kappahl från deras Vintage stories... så fina grejer från denna kollektion, kan rekommenderas.

Hittade också ett par badbyxor till Sebbe, han blev supernöjd... rött är favoritfärgen så här kunde det inte bli fel liksom.

Ja detta var vad jag hade för mig i helgen... ha nu en fortsatt bra dag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar