Sidor

lördag 16 februari 2013

Löööv...

Först måste jag bara säga, gå och se Röjar-Ralf den var verkligen sevärt på alla sätt och vis... bra budskap om man säger så.

Sen... tjoohoo... jag bara ÄLSKAR rea... fast säg någon som inte gör det. Jag var inne i två butiker (japp det var så lång stund som Sebbe stod ut innan han började "må illa" och känna sig "svimfärdig"... alltså vad är det för fel på den manliga delen av människosläktet), jag kom ut med världens fynd ska ni veta (behövde jag något av dem, nääää men de var jäkligt snygga). 
Jag började med H&M där jag hittade världens coolaste kavaj i svart och vitt,  iof var den inte på rea men den var otroligt billig från början och när jag sen fått halat upp min rabattkupong på 20% så blev det som rea =) 
Nästa ställe jag stannade till på var Zara. Alltså det var nästan så jag dog lite där inne. OM jag bara fick välja ett ställe att få dressa mig själv på från topp till tå (en si så där tio gånger om) så skulle det vara inne på Zara. Jösses så mycket snyggt jag hittade, med mig hem fick dock en tröja och en jacka följa med... ja jag vet... jag har redan jackor till förbannelse...men den var sååå snygg och kostade knappt nått alls, PG var inte riktigt lika övertygad om denna ekvation men han gillade alla tre plaggen jag kom hem med ändå =) 

Får visa er dessa på någon dag framöver.
Nu ska jag ladda inför melodifestivalen i kväll, jag är verkligen helt besatt av detta evenemang. 
Gillar ni också melodifestivalen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar