Sidor

fredag 1 februari 2013

Sista dagen...

Så var sista dagen avklarad för den här gången... ååå jag längtar redan tillbaka. 
Vi har haft strålande väder idag med, dock lite kallare än igår... minus 11 grader men iom att det inte blåst något nämnvärt har det varit helt ok ändå. 
 Om jag ska vara ärlig trodde jag inte jag skulle kunna åka nått idag... mina knän var nämligen helt svullna igår och det gick inte att böja på dem alls... men det mesta hade lagt sig tills idag så några åk blev det trots allt.

Vi har fått ett litet husdjur här också, en liten en som varje morgon var framme vid fönstret och kikade in i hopp om att få något gott att äta.... kan säga att vi inte gjorde honom (eller henne) besviken =)


 

2 kommentarer:

  1. så söt!! Ta med hem? (lillasyster)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det var inte långt ifrån att vi stoppa ner korre i väskan =)

      Radera