Sidor

fredag 10 mars 2017

Inspiration på modefronten...

Sitter här och letar inspiration, både när det kommer till kläder och inredning.

Hittade lite bra inspirationsbilder på Pinterest på snygga klädstilar som jag tänkte dela med mig av. 



 Dessa två översta känns väldigt ljusa och fräscha nu när vi kommer in i vårtider (hoppas jag).



Den här tjejen har en helt underbar blogg som heter "the viva luxury",  fylld med en massa inspiration och vackra bilder... kan verkligen rekommendera er en titt.



Jag är ju väldigt svar för senapsgult som ni kanske märkt och den här bilden fick mitt hjärta att slå lite extra får jag erkänna. Gillar hela kombinationen av mönster... även om jag får erkänna att vida byxor inte riktigt är min grej.



Snyggt... det här skulle jag helt klart kunna strosa runt på stan i...


Ha nu en härlig fredag mina vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar