Sidor

torsdag 23 mars 2017

Underbart läge...

Godmorgon mina vänner. 
Idag vill jag börja med att ge er ett tips, om ni är ute efter en helt underbar lägenhet placerad vid hamninloppet här i Göteborg.

Det är min väninna som nu ska sälja sin lägenhet på Eriksberg och i måndags var jag där och hjälpte till med lite piffing inför fotograferingen.

Alltså jag gillar verkligen den här delen av Göteborg, det är något speciellt med närheten till vattnet måste jag säga.


Det här är något jag saknar oerhört mycket, en egen uteplats där man kan spendera tiden utan att behöva slåss med grannarna om trädgårdsmöblerna och grillen.
Tänk att sitta här framåt kvällningen med ett glas vitt och en god bok medan båtarna glider förbi i bakgrunden...




Inte helt fel va =)

Ja jag ska drömma vidare om ett eget hus och sedan masa mig in till kontoret. 
Sista dagen innan ledighet och det ska bli så skönt. 

Min käre bror med fästmö kommer hit till helgen så vi har planerat lite aktiviteter, bla ska vi besöka "Öl & Whisky mässan" under lördagen... hoppas jag... om vi lyckas få tag på biljetter.

Men nu får ni ha en helt underbar torsdag så ses vi snart igen.

1 kommentar:

  1. Vilken urfin lägenhet den kommer säljas snabbt..... Vi var i Göteborg förra helgen och hade det supermysigt, älskar Göteborg.... så vi är snart tillbaka igen.... Ha en härlig dag finaste. Kramisar Tina

    SvaraRadera