Sidor

onsdag 19 april 2017

Kliar...

Ja mina vänner, nu kliar det i inrednings-närven ska ni veta... det är samma sak varje år vid ungefär samma tid. Kanske är det solen som värmer upp och sätter fart på kreativitets tänket.
Mycket tid spenderas just nu på att leta efter den där möbeln som kommer passa perfekt antingen här eller där... och nya färger på väggarna är ju inte att förglömma. 
I fredags ringde jag hit vår hyresvärd och så gick vi runt rum för rum och planerade färger och upprustning... han fick med sig en låååång lista och ett inte så stort leende på läpparna... kan säga att mitt var desto större.

Sen har vi ju vårt kära torp, som så klart också ska få lite nya fina möbler. Utmed den ena väggen har vi planerat att ställa en lång radda med låga vitrinskåp samt en sittbänk under fönstret. Allt är inhandlat så nästa gång vi åker ner ska det ställas på plats och sedan ska det "kläs in" och toppen ska få en enhetlig skiva... lutar åt betong men vi får se.

I andra änden där det nu står ett skrivbord vill jag hänga en härlig häng-gunga från en av bjälkarna. Har hittat en från Granit som nog skulle passa perfekt.


Vill ha ett bord till också men här var det lite svårare att välja... men något av dessa tror jag skulle bli bra... eller vad säger ni (alla tre kommer från Zara Home)?




Ha nu en härlig onsdag mina fina vänner.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar