Sidor

söndag 16 april 2017

Njuta av ledigheten...

Tanken var att åka ner till Småland den här helgen, men så fick vi en bild skickad tll oss på ett snötäckt landskap och då bestämde vi oss för att bara vara hemma och njuta av att vara lediga på hemmaplan istället.

Vi passade dock på att gå på lördagsshow med Joe Labero, jag menar lite trolleritrick kan ju inte vara helt fel. Sebbe gillade det skarpt, jag för min del hade förväntat mig mer måste jag säga. Kändes mer som en nostalgitripp för Joe själv där han under showen berättade om sin karriär från småstads magiker till de stora uppsättningarna runt om i världen. Inte min grej får jag säga, jag ville ha en kick... bli fascinerad... inte en massa prat.


Nåväl, idag har vi bara slappat... smaskat godis, tittat på film och smuttat på god dryck.





PG har suttit och programmerat på sitt spelkoncept... ska bli spännande att se var det tar vägen. Jag har redigerat foton och planerat en massa mellan himmel och jord, som vanligt.



Ha nu en fortsatt härlig eftermiddag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar