Sidor

lördag 22 april 2017

Vernissage...

dag har jag varit på vernissage, en av mina kollegor spenderar väldigt mycket tid bakom kameran och idag var det då dags att visa upp de fina alstren för allmänheten för första gången.  

Här har ni Anna själv i egen hög person.


De fina tavlorna hänger på Kulturhuset Kåken i Härlanda fram till slutet av maj så om ni har vägarna förbi måste ni ta er en titt.


Vi har haft strålande väder här i dag och jag tänkte ståla i kapp med solen och valde att klä mig i gula accenter.


Här har ni mina fina kollegor, de bästa. Efteråt satte vi oss i kaffet och mumsade i oss en mass goda kakor... inga bilder på dessa men jag kan lova er att de var ljuvligt goda.

Var bara tvungen att ta en bild denna cykel med sin helt underbara ringklocka, alltså hur söt var den inte med halsduk och mössa. 


Ha nu en fortsatt härlig kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar