Sidor

lördag 5 februari 2011

Hemma igen...

Efter 6,5 timma i bilen är vi nu hemma i Götet igen. En bitterljuv känsla, för lika mycket som jag har längtat efter att få sova i  min egen helt underbara säng så saknar jag backarna och den där härligt avslappnade känslan man har när det är semester.
Här hemma var det knappt någon snö kvar alls och det lilla som fanns var så där läskigt svart och grusigt, inget mysigt gräddfluff här inte. Jaja jag kan stå ut med detta bara de första vårtecknen infinner sig snart med snödroppar och krokus som tittar upp här och där =)

Sebbe i bilen hem.

Vacker solnedgång.

Måste faktiskt säga att jag gillar dessa vindkraftverk, de är vackra på nått sätt...

1 kommentar:

  1. Vilken solnedgång du fotat! Och jag håller med om vindkraftverken, de är ståtliga.

    SvaraRadera