Sidor

lördag 26 februari 2011

Tidsresa...

I fredags damp det ner ett papper från vår hyresvärd i brevlådan... de informerade om att de kommer ställa hit en stor container där vi kan kasta allt vi inte vill ha kvar.
Idag har vi spenderat ett par timmar uppe på vinden och gått igenom alla våra saker... jösses vad mycket grejer vi har =/ Vi har lyckats få ihop 4 stora kartonger med bara kläder och jackor... fina grejer min inget vi kommer använda dock. Kan säga att det var en riktigt rolig tidsresa vi gjorde i dessa kartonger... jackan jag hade när vi träffades för 16 år sedan... blusen som jag hade på den där superroliga festen osv. Fattar inte varför alla dessa plagg sparats från första början, eller jo det gör jag nog, det hela handlar om minnen... jag förknippar ett plagg med en speciell händelse och så vidare. Känns dock skönt att jag är klar med dessa minnen och inte känner någon ångest över att göra mig av med allt =)

Nu ska vi springa ner till affären och plocka upp lite lördagsgodis =)

1 kommentar: