Sidor

fredag 11 februari 2011

Myskväll...

Underbara fredag, nu är den här igen... I löööv it... =)
Vi har precis satt oss i soffan med världens största skål till bredden fylld med popcorn, mumma.

Dessvärre blev det inget gott vin till middagen... av någon konstig anledning var köerna till systemet milslånga, först trodde vi att det var någon viktig högtid vi missat.. men nej... det är bara en vanlig fredag med ovanligt mycket folk som inte shoppat helgens ranson i tid OCH vi var en del av detta folk.. =/

Imorgon är det melodifestival igen... måste erkänna att jag ÄLSKAR detta event... När jag var liten satt alltid hela familjen och tittade på festivalen och jag kan fortfarande känna den där förväntansfulla känslan i maggropen när jag hör inledningssången... da da da da da da daaaa daaaa dadadadadaaaa dadaaaa...
Visste ni att man kan smyglyssna på bidragen här.

2 kommentarer:

  1. Jag älskade också det när jag var liten. Men det har tappat mig sen det blev en lång ramsa med program och inte bara ett.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, det var bättre förr utan alla dessa omgångar som körs... jag hade ett uppehåll ett tag men har nu fastnat i festivalträsket igen =)

    SvaraRadera