Sidor

måndag 14 februari 2011

Måndag...

Det tog emot att kliva ur sängen i morse, jag låg och läste aldeles för länge i går kväll men det var så svårt att sluta... kikade på klockan till och från och sa övertygande till mig själv "bara ett kapitel till".. och ja nu sitter man här i soffan och funderar på att krypa till kojs kl 2000... illa.

Idag har jag dock blivit uppvaktad på bästa sätt. Blev beordrad att inte visa mig i köket, sen satte mina killar igång att laga middag. Det blev en smarrig fisksoppa med ett glas vin till.... mumma.
Det var så roligt att höra dem pyssla omkring där ute, Sebbe var så stolt att han fick hjälpa till... han berättade sen att han minsann hade fått skära gurka själv med det stora kniven.... jodå... iiiii sa jag och tittade strängt på min käre sambo som snabbt la till att han stängt övervakat det hela =)

1 kommentar: