Sidor

måndag 7 februari 2011

Speglar...

Jag äger ingen våg... känns rätt onödigt eftersom jag inte lägger någon större vikt vid vikten =) Istället går jag efter hur kläderna sitter, när det börjar strama för mycket ja då är det dags att hoppa över varannan kaka, typ.
MEN i lägenheten vi hyrde förra veckan var hela badrummet klätt med speglar så man såg sig själv i  vinklar man inte sett på lääänge... Första gången jag klev ur duschen hajade jag till en aningen, i spegeln såg jag en person, som uppenbarligen var jag, men denna person hade ett par extra ringar på ställen där det inte tidigare funnits några... det var ingen överväldigande syn måste jag säga.
Nä, som jag sagt tidigare... 2011 är mitt år med allt vad det innebär. Så nästa vecka ska jag och några vänner på jobbet ge oss på GI-metoden.... vet inte riktigt vad det innebär än men jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det går =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar